August 13, 2009

Stella

Jeg var inne og var veldig misunnelig på Saritas hobbyrom. Og måtte selvfølgelig kommentere at pusen hennes lå så fint på bordet der.

Jeg har også en pus som ligger på bordet. Men hun ligger der helst mens jeg jobber. Så jeg må ha et hjørne på bordet mitt ledig til henne.

I did comment on Saritas fantastic new craftsroom, and told her that my cat takes up her space on the corner of my desk. Heres the proof for that.

Der ligger hun da og følger nøye med på alt jeg gjør. Noen ganger "hjelper" hun litt, andre ganger sover hun litt eller tigger litt godis. Det er veldig koselig.

So there she lies and whatches me closely. Sometimes she "helps", and sometimes she sleeps or beggs for candy. It is very cozy!


Som dere ser så er hun veldig flink til å "hjelpe".

As you can see, she is a very good "helper".

Gunn

No comments: