December 27, 2009

Acetate cards

Jeg fikk en eske med overheadpapir til jul jeg ;o) Marcus skjønte ikke helt hva jeg skulle med den, men når han fikk se disse kortene sa han "Ah ok.. de var fine!" Mannfolk kan være litt treige i blant.

Jeg har fått inspirasjon til disse kortene fra Sarita og fra denne tutorialen som ligger på splitcoaststampers.

Rammestempelet er fra Stampington og innsiden er Penny Black. Gratulererstempelet er fra Kreativ Hobby.

I did get a box of acetate for christmas ;o) Marcus could not understand why I wanted that, but when he saw theese cards he said "Aah Okey - they were pretty!" Men can be a bit slow sometimes ;o). The ispiration for theese cards comes from Sarita and this tutorial from Splitcoaststampers.
The framstamp is from Stampington, the flower inside is Penny Black and the "Gratulerer" stamp is from Kreativ Hobby.





Jeg er ikke noe flink til å lage sløyfer og jeg syns at det røde sløyfa ble litt for stor, men øvelse gjør mester..... håper jeg finner en god tutorial for hvordan man kan knytte fine sløyfer.

I am not very good at making bowes, does anyone have a good tutorial?

Thanks for stopping by!

Gunn

1 comment:

Lovely Linda said...

Oh my giddy aunt Gunn - this card is beautiful! I have been given some acetate card and am not sure how to use it - am wanting to so am going to check out your link to SCS - thanks for that - great timing! I love your card - you are amazing - I am so glad to have found your Blog - so inspiring!! Thanks for sharing Gunn - I love it! Hope to see you at the MMSC this coming week! {{{hugs}}}