December 31, 2009

KH romjulsmoro #2 Skisse og PDC#10 Turkis, Brun og Rosa





Dette kortet er laget til Kreativ Hobbys romjulsutfordring #2 som var denne skissen:





Jeg snudde skissen for å få det til å passe slik jeg ville.
 Det er også laget til å passe til fargeutfordinger til The Play Date Cafe's utfording #10 som var turkis, brun og rosa.



This card is made for the KH challenge # 2 - sketch and the PDC #10



Teksten "25 nå igjen?" har jeg printa ut, font Monotype Corsiva, og "Gratulerer" er fra Kreativ Hobby.

Under blomstene har jeg brukt nupereller som min mor har laget.

 


The text "25 nå igjen?" is a print, the fonttype is named Monotype Corsiva. It means "25 again?". "Gratulerer" of cours means congratulations. This stamp is from Kreativ Hobby. Underneath the flowers I have put som "Nupereller", I have no idea what so ever what this might be called in english. My mother made these for me. 

 


 








På innsiden har jeg brukt mine nye stempler fra Stempelglede (Gratulerer med dagen) og Inkadinkado (Blomstene).


On the inside I have used my new stamps from Stempelglede (the text) and Inkadinkado (the flowers).


Takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake!


Thanks for stopping by!






8 comments:

LINDA said...

Great card..HAPPY NEW YEARS !!!
Hugs, Linda

Sivic said...

Nydelig!!
Skikkelig flott med nupperellene på!!
Godt nytt år!!

Mona L. Pendleton said...

Very pretty card! That bloom is gorgeous! Thanks for playing along with the Play Date Cafe's color challenge :) Happy New Year!

CelticWoman said...

the embellishments and details are lovely, thanks for joining us at the Play Date Cafe. Sandi

*Alison* said...

such a pretty creation.. thanks for playing with us at the Cafe..

~visit my blog for the new Freebie Digital Stamp Wed

Hanne said...

Så fint kort du har laget! Fine detaljer!
Hanne

Julie Ranae said...

Beautiful work for The Play Date Cafe Challenge! Love all the flowers!

Make sure you stop by our sponsor blog, Julie's Open Window for a great giveaway!

Julie said...

Absolutely gorgeous card! So glad to have you play along with us at The Cafe' this week! Love all your embellishments!