December 31, 2009

KH romjulsmoro #6 Skisse og ABC Christmas Challenge A is for Angel



Dette kortet har jeg laget etter skissen til Kreativ Hobbys romjulsmoro # 6 som ser slik ut:


Det passer også inn i den første utfordingen til den nye ABC bloggen. Det var kravene "Engel og en Charm".


Jeg har brukt en blanding av mulberryroser og halvperler til å lage en swirl av oppe i venstre hjørne. God Jul stempelet er fra Kreativ Hobby.




I have made this card to fit two challenges. Kreativ Hobbys romjulsmoro # 6 and ABC Christmaschallenge "A is for Angel".
Do the english language have a word for the week in between christmaseve and new years eve? We call it "romjul"
I used a mix of mulberry roses and pearls to make the swirl up in the top left corner - I think it came out quite nice.



Here is my little penny charm, I think this charm fits so well to the vintagestyle.

Jeg syns denne lille pennycharmen passer så godt til den gammeldagse stilen.



Well, it is New years eve, I guess I have to go out to buy something good to eat. It is still cold here, about -9 degrees Celcius, but the weather is clear so it will be a beautiful new years eve. Usually it rains and is so foggy and cloudy that we can't see the fireworks, but tonight we will. I will stay inside with my cats. I don't like the noise the fireworks makes, neither does my cats *LOL*




So I would like to wish all my readers and followers a
HAPPY NEW YEAR. 
I look forward to seeing you all again next year ( as in tomorrow *LOL*) Take care and have a fantastic celebration!




Javel, så var det nyttårsaften folkens. Jeg skal snart prøve å tine opp bilen og komme meg en tur på butikken. Vi må vel ha noe å spise i dag også. 9 minus ute nå, men det er klarvær så det blir jo en flott nyttårsaften. I år går det an å se rakettene og ikke bare høre dem gjennom regnet og tåka ;o)

Ikke at jeg kommer til å se så mye, jeg skal være inne og holde på kattene......



Uansett
RIKTIG GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!
Takk for at dere stikker innom bloggen min, jeg håper dere kommer tilbake igjen til neste år. Ha en riktig fin nyttårsfeiring og ta godt vare på dere selv!


Nyttårsklem fra





4 comments:

Helen said...

Beautiful card!
Thanks for joining us at the ABC Christmas Challenge!
Helen x

Cathy said...

Beautiful card, and lovely flowers.
Thank you for joining in the first ABC Christmas Challenge and hope to see you back for the next one.
Cathy xx

Lorraine A said...

Gorgeous card :-) The image is lovely and the flowers and pearls are just gorgeous ! I love the penny charm too :-)

I don't think we have a word for the week between Christmas and New Year ,,, if there was one I think it has been forgotten :-)

thanks for joining the ABC Christmas Challenge :-)
luv
Lols x x

Samantha said...

Hi Gunn
Really Lovely card and such a cutey the flowers are sooo pretty! thanks for joining in with our first challenge! hope to see you again soon, Happy New Year!
Samantha ABC Christmas challenge :0)