December 30, 2009

Vårrengjøring - Spring clean




Nå er jeg klar for vår! Det ligger fortsatt 15 cm snø ute og det er 10 minusgrader og vi har enda ikke feiret nyttår, men skitt au, jeg tar vårrengjøring på bloggen min likevel ;o)

Jeg satser på at bloggen skal være godt leselig nå, selv for øyne som har levd en stund.




Det er en liten endring i kommentarene. Linken til kommentarene ligger nå helt øverst i innlegget. For å skrive/lese kommentar må man derfor klikke på tallet som ligger inne i parantesen. Jeg håper at jeg får fiksa det, men det er ikke sikkert.




Hey!


I have had a little spring cleaning on my blog. There has been a little change in the commentfield. To find the commenfield you have to click on the number at the top of the post. I hope I will be able to change it, but I can't promise anything.




2 comments:

Anonymous said...

Hei Gunn.
Spennede med nytt utsende på bloggen. Ja nå kan mine såre øyne lese uten anstrengelse.
Du har virkelig laget mange flotte kort. Jeg sendte mange julekort som du har laget til mine venner, og jeg har fått utrolig mange overveldene tilbakemelding over kortene. Bare fortsett som du stevner fram.
Hilsen din moder.

Anonymous said...

Kjære tanteunge.
Fargene på bloggen din etter vårrengjøringa er helt topp.
Tante.