January 19, 2010

ABC Christmaschallenge - B is for Bells

ABC Christmas challenge B is for Bells + some glitter

Just a quick post to enter the ABC Christmas challenge. Nela has inspired me to take out my knife and cutting mat again. I am nowere near her in skill level, but I can do simple predrawn patterns like this bell. And I guess you can never go wrong with gold and black ;o)

You wanna try? This page has lots of drwn pattern to print.

Thanks for stopping by!


Nela har inspirert meg til å hente frem kniven og skjærematta mi igjen. Lenge siden jeg har brukt det. Jeg har langt igjen til å bli like flink som Nela (kommer sannsynligvis aldri til å skje), men jeg kan skjære ut slike enkle mønster som denne bjella, så sant de er tegnet for meg. Jeg kan ikke tegne selv.

Hvis du har lyst å prøve så finner det mange fine mønster på denne siden som kan skrives ut.


Takk for besøket!




5 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
{Jane} said...

Great

Thanks for joining us on ABC Christmas :)

Hugs Jane x

Samantha said...

WOW thats cool! simply lovely, thanks for joining us on ABC Christmas challenge Samantha :0)

Helen said...

Beautiful card!
Thanks for joining us at the ABC Christmas Challenge!
Helen x

Wenche said...

Så kult julekort!