January 1, 2010

KH romjulsmoro #7 Grønn and Friday Sketchers





Godt nyttår! Jeg begynner det nye året med et lite kort.... ganske sjokkerende eller hva?
Dette er laget til Kreativ Hobbys romjulsmoro # 7 - Grønt. Jeg har brukt skissen til Friday Sketchers.


Sommerfuglen er fra Inkadinkado og "Gratulerer" er fra Kreativ Hobby.



 Jeg tror aldri jeg har laget et grønt kort før. Grønt er ikke min farge, men jeg så dette kortet for ikke så lenge siden og syns det var nydelig. Så jeg har brukt det som inspirasjon. Håper Lovely Linda tilgir meg det.


 This card is for the Kreativ Hobby romjulsmoro # 7 and for Friday Sketchers. I don't think that green is a very easy color to use for cards, but this card, made by Lovely Linda inspired me. I hope she will forgive me for almost copying her card!


The butterfly is Inkadinkado and the "Gratulerer" is Kreativ Hobby.


Thanks for stopping by. I hope you had a wonderful New Years celebration and are ready for the new year!


Takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake. Jeg håper dere hadde en fin nyttårsfeiring og er klare til å ta fatt på det nye året!





4 comments:

Marion said...

Beautiful card. Simple and elegant.
Marion

Debra Burgin said...

Greetings from your parents' friends in Illinois! Your Christmas card they sent us is gorgeous. Come visit my blog -- you and I are stampin' sisters!

Lovely Linda said...

Hi Gunn - I love your card and L-O-V-E it that you cased mine - I am very honoured! I love the image you used the the sketch you did - very cool! I may have to case you Gunn!! LOL! Thanks for sharing - I just love your work - you inspire me, you are so full of different ideas and your use of embellishments is fabulous!! God bless you!! {{{hugs}}}

LINDA said...

OMGosh!! this is just beautiful.. Love everything about this one.. Very lovely work..
Hugs, Linda