January 16, 2010

Min første ATC / My first ATC




Jeg har aldri laget ATC'er før, så det var ganske morsomt å prøve. Jeg ser rom for forbedring ja *ler*.
Jeg prøver normalt å holde blogen min fri for politikk og religion, noe som er ganske lett når det er snakk om kort. Men når jeg skulle lage ATC så ble det litt anderledes. Jeg tenkte at ATC'en skal si noe om meg, om ting jeg er opptatt av. Og akkurat nå er jeg opptatt av Haiti og den tragedien som har skjedd der.

Jeg fikk vite at ATC'er som regel lages i serier på 4. Håper det er riktig. Jeg har sikkert gjort mange ATC-feil, men jeg lærer vel.



This is my first ever ATC. I have probably done a lot of ATC-mistakes, and I do see that there is room for improvment *LOL*, but it was fun.

I do usually keep my blog free from my religious or political statment, but I felt that the ATC was about me and the things I consider important. And right now I think that the most improtant thing is the tragedy in Haiti.


Takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake. ;o)

Thanks for visiting my blog. Please come back! ;o)



5 comments:

Jorunn said...

Nyydelige ATC'er. Så vakkert og verdig du har viet ATC'ene dine til den forferdelige tragedien i Haiti. Sterkt og Vakkert!
Takk for at du deltar.

Klem,
Jorunn

SasSa said...

Japp jag håller med! Mycket vackert!
Inte såg det ut som första gången inte. Men visst var det skoj.
Tack för att du deltar!

//SasSa

Beth Norman said...

Nice work. I'm caught up in the love for ATC's now too and have some cool ones I will soon be swapping with my monthly group of artists.

froebelsternchen Susi said...

Unbelievable that those are your very first Atc´s!

Great!
And it´s right!
It´s such a tragedy in Haiti!


Hugs Susi
Fun with ATCs

designsfromwithinbycharlotte said...

Gunn, another beautiful creation from you! Love those ATC's. I think Haiti is on all of our minds...a country that has had so many devastations already with all the hurricanes last year and now this earthquake. It makes you think about life differently and makes you appreciate every day you have!
Beautiful thought from you my friend!
Hugs,
Charlotte
XXX